Generalforsamling i Dansk Træklatreforening afholdes søndag d. 10. april kl. 14.00 - 17:30 i Værkstedsgalleriet på Fyn

Kære medlemmer, Mød op til årets generalforsamling i Dansk Træklatreforening og få indflydelse og ansvar.

I år afholdes generalforsamlingen på Fyn, i meget specielle rammer i Vikingehallen hos Allan Bo Jensen Vejruphuse 32, 5471 Søndersø. Se mere om Allan Bo's virke på vaerkstedsgalleriet.dk og på www.skulpturvaerkstedet.dk

Og mon ikke vi kan lokke Allan til at fortælle en lille historie om klatring i de høje redwoods i USA!

Tilmelding nødvendig på formularen http://www.dansktraeklatreforening.dk/Tilmelding-generalforsamling2016

mail evt. forslag og dagsordenspunkter til os på kontakt@dansktraeklatreforening.dk

Dagsorden (if. vedtægterne)

1. Valg af dirigent og referent.
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år (Morten/Bjarne)
  3. Det reviderede regnskab forelægges til godkendelse (Bjarne)
  4. Forslag fra medlemmer og bestyrelse
    1. Ny norm for avanceret træklatrekursus. Orientering om status og anmodning om at deltage aktivt i udformningen af denne norm.
    2. Revision af kompendiet ? hvad er status (Ulrik Landberg Stephansen, Mikkel Kaas Pedersen, Sanne Skov Pedersen)
    3. Normer: nye og revision af gamle: Hvad er status? (Bjarne C.)
    4. Klatresamrådsmøde: Hvad er status? (Morten Brask)
    5. Udarbejdelse af nyt opgavesæt til skriftlig eksamen (Sten Skytte, Anders Olsen?).
    6. Klatreaktiviteter i 2016: (alle)
    7. Instruktørsamling i 2016? orientering (Bjarne)
    8. Afvikling af revurderinger (Bjarne)
    9. Ændringer og omlægning af eksamenstilmeldingsproceduren (Bjarne)
    10. Ny norm og certificering i anvendelse af erhvervsmæssigt klatregrej (DRT teknik) i rekreative og pædagogiske sammenhænge.
    11. Ny norm Sikringsleder ? status (Kaj Jørgensen, Bo Jørgensen og Erik Derdau)
    12. Budget for 2016 (Bjarne)
  5. Fastsættelse af kontingent. Foreslåes uændret 50kr. pr. år
  6. Valg af bestyrelse og bestyrelsessuppleant: Morten Brask, Bjarne Christensen og Martin Machado er på valg. Alle modtager genvalg, men hvis nogen har lyst til at melde sig til en bestyrelsespost er de mere end velkomne.
  7. Valg af revisor. Der foreslåes genvalg af revisor Jørgen Elkjær
  8. Eventuelt (her skal helst ikke være noget)

p.b.v. Morten Helms Brask, formand

Start og Slutdato: