Tilmeld dig til Instruktørsamlingen 2018

Instruktørsamling i Dansk Træklatreforening 2018
Du indbydes hermed til en instruktørsamling i Dansk Træklatreforening (instruktørsamlingen er kun for medlemmer af foreningen og øvrige instruktører)

Tid: Lørdag d. 22. september kl. 10:00 - 20:00 med fælles aftensmad kl. 18:00 og mulighed for at overnatte til søndag d. 23. Der er mulighed for at overnatte på området. Enten i telt eller i hængekøje. man kan fint have telte med selv. Hvis nogle har svært ved at medbringe telt, har lejrcenteret 2 shelters og nogle telte vi kan låne.

Sted: Lejrcenter Hummelmosen Kvasbrovej 11 8586 Ørum på Djursland http://www.hummelmosen.dk

Pris: 300 kr pr. person

Program:

10.00: velkomst, kaffe og rundstykker
10.30: Kasteposeteknikker og gennemgang af nye rebbremser (fordele og ulemper)
12.00: Frokost
13.00: Overnatning i træer. Tips, tricks og erfaringsudveksling
15.00: Eftermiddagskaffe og kage
15.30: Orientering fra bestyrelsen : ny procedure for eksamen og hvordan er vi forsikret.
16.00: Aktiviteter efter eget ønske, evt. afprøve nye procedure for eksamen.
18.00: fælles middag og hygge
Efter middagen er der mulighed for at tage hjem eller blive til røverhistorier og overnatning (evt. i højden).

Hvis der er stor interesse for det, kan der arrangeres et genopfrisknings-førstehjælpskursus om aftenen efter aftensmad (3 timers varighed). Henvendelse ved interesse direkte til førstehjælpsinstruktør Lasse Gissel på +45 3054 6893
Indsend yderligere forslag til kontakt@dansktraeklatreforening.dk

Tilmelding: Tilmelding via formular på Dansk Træklatreforenings hjemmeside. Sidste frist for tilmelding er d. 15. september 2018.

Yderligere oplysninger: Kontaktperson: Lasse Gissel og Kim Støvring - log på hjemmesiden for at tage kontakt

Bemærk! Arrangementet bliver kun gennemført hvis der er over 10 tilmeldinger.