Træklatreinstruktøreksamen

Træklatreinstruktøreksamen

Forudsætninger: Deltagelse i træklatreinstruktørkursus modul 1 og 2

Husk tilmelding til modul 1 og 2

Kurset er for personer der ønsker at gå til eksamen i træklatring efter Klatresamrådets normer.

Der deltager en censor fra Dansk Træklatreforening.

Prøven består af en teoriprøve, en praktisk prøve og en kort tur med træartsbestemmelse

Læs mere om eksamen på www.dansktraeklatreforening.dk , hvor kompendium i træklatring og logbog kan downloades. Læs også vejledning til praktisk eksamen.

Til tilmeldingen skal der vedlægges følgende bilag:

• Kopi af gyldigt førstehjælpsbevis (godkendt 1.hjælpskursus og ikke over 2 år gammelt)

• Underskrevet logbog

• Ovennævnte i pdf-format

• Vellignende pasfoto i farver som digitalt billede(jpg, 200dpi)

Bilag elektronisk(indscannet) mailes til kajakaj@gmail.com, som foretager samlet tilmelding til Dansk Træklatreforening.

På kursus modul 2 vurderes hvem der indstilles til eksamen, eller dokumentation fra andet kursus skal vedlægges.

Deltagerprisen er incl. 1000 kr i gebyr for instruktørkort, registrering, ansvarsforsikring og medlemskab af Dansk Træklatreforening i 5 år.

Pris 2995 kr. (ikke DGI-medlemmer 3695 kr.)